Welcome, Selamat Datang, Ahlan Wasahlan to My Blog


Banana Cocoa Roll adalah nama baru yang diberikan oleh MHSB untuk produk IKS yang dikomersialkan. Nama tradisional produk ini ialah kerepek pisang gulung bersira. Pihak MHSB bersama usahawan IKS coklat membuat perubahan resepi dengan menyadurkannya dengan coklat premium dan menjadikan produk ini bertambah enak dan naik dari segi nilai tambahnya. Dengan inovasi resepi yang baru ini maka produk ini dinamakan sebagai Banana Cocoa Roll.
Dengan kerangupannya dan berperisa coklat, Banana Cocoa Roll ini akan membuatkan anda tidak berhenti mengunyah apabila mula memakannya. Daripada "Food Survey Test" yang kami lakukan, rata-rata yang mencuba produk ini mengatakan inilah makanan ringan yang betul-betul "Layan" bila kita menikmatinya. Jika anda penggemar coklat, nahhh...pastikan anda menyimpannya di rumah atau di pejabat anda.








Isnin, 8 Ogos 2011

INDIVIDU MENGHINA ISLAM..

INI DIA WAJAH SEBENAR MAKCIK HAJJAH SITT AI-WUZARA YANG MENGHINA ISLAM

INI DIA WAJAH SEBENAR MAKCIK HAJJAH SITT AI-WUZARA YANG MENGHINA ISLAM

Seorang wanita yang mengelarkan dirinyanya MAKCIK HAJJAH SITT AI-WUZARA rupanya seorang gadis. Hackers terkenal Gaysec telah mengodam Penghina Agama Islam dan berjaya mendedahkan identiti beliau. Jika dilihat pada wajah gadis ini siapa sangka gadis yang cantik ayu begini mempunyai hati yang kotor lagi keji. Kata perpatah inggeris "Don't judge a book by its cover"..

Biodata: 

Nama : Nor Arlene Tan Bte Khalid
Umur : 26 Tahun
Bangsa : Bukan Melayu,China atau India tapi kacukan Melayu China.

Arlene Tan
SI LAHANAT
https://makcikhajjahsittalwuzara.wordpress.com/ (BLOG LAMA)


Tetapi malangnya, tiada pihak yang pernah nak mengambil tindakan di atas perbuatan makcik ini. Ramai pengguna laman tahu mengenai hinaan dan cacian yang dilakukannya melalui blog. Amat mendukacitakan, tiada siapa yang peduli. Akhirnya, pihak Gaysec yang sudi membantu disebabkan kepakaran yang dimiliki dalam laman maya. Ini adalah serba sedikit maklumat Gaysec berkenaan penghina islam ini.

#Title: #OpsRamadhan: membongkarkan identiti `Makcik Hajjah Sitt AlWuzara` #part01
#Date: 1 Ogos 2011

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua,

Sebelum ini kami pernah berjanji yang kami tidak akan melakukan sebarang aktiviti yang melibatkan pengodaman dan ujian keselamatan sempena menghormati bulan puasa yang mulia ini... namun begitu, di bulan yang mulia ini kami ingin membuat sedikit amal jariah iaitu, kami ingin mendedahkan kepada semua siapakah manusia yang menggelarkan dirinya..

Makcik Hajjah Sitt AlWuzara

Hasil "rayauan" kami di internet dan juga hasil 0day yang kami perolehi terhadap beberapa laman sosial, kami telah berjaya mengenali dan mengetahui siapakah manusia jahanam ini. Jadi, apa yang akan kami bongkarkan ini adalah merupakan hadiah kepada individu2 mahupun pihak2 tertentu yang bertungkuslumus mengesan siapakah manusia jahanam ini.

Kami akan dedahkan sikit demi sedikit informasi mengenai siapakah dia, dengan siapa dia bekerja, pihak mana yang dia sokong, dan apakah tujuan dia berbuat demikian. Percayalah semua..dia lakukan ini bukan kerana ingin menjadi terkenal, tetapi dia lakukan dengan niat untuk mengancam dan mencabar perlembagaan negara kita! Kami selaku rakyat Malaysia yang bersemangat patriotik, sama sekali tidakan akan membenarkan rancangan jahat mereka yang ingin mengganggugugat keamanan dan kebebasan yang kita semua telah perolehi selama ini.

Kami benar2 tidak menyangka akan kewujudan puak2 sebegini yang berniat hendak mencabar perlembagaan dan kedaulatan undang2 negara kita hanya kerana mereka adalah golongan bodoh yang tidak reti berfikir! Manifesto mereka yang terlibat dalam menyokong manusia jahanam ini ialah mereka ingin kerajaan menggubal kembali perlembagaan mengenai hak rakyat dalam isu yang berkaitan dengan kebebasan beragama dan tidak beragama. Lagipun apa yang ada di twitter, blog WP, dan di facebook mereka suatu ketika dahulu pun sudah jelas matlamat dan tujuan mereka tanpa kita perlu mendapatkan manifesto mereka.

Kepada semua yang ternanti2kan informasi seterusnya.. apakah yang akan kalian lakukan sekiranya kalian dapat mengesan dimana tempat tinggal manusia jahanam ini? Kami benar2 ingin mendapatkan feedback yg memuaskan dari pihak kalian. Kami difahamkan bahawa terdapat puak2/individu2 extremist yg berniat hendak mengancam terhadap manusia jahanam ini. Kami faham akan tindakan kalian tersebut adalah merupakan satu jihad dan apa2 sahaja yang kalian sifatkan sebagai mempertahankan kesucian agama Islam. Terserahla..namun apa sahaja tindakan dari pihak kalian

kami di gaysec sama sekali tidak akan bertanggungjawab. Kami sudah pun membuka pintu untuk kalian, selebihnya terpulangla kepada kalian untuk melangkah masuk atau terus tercegat di depan pintu yang kami bukakan ini.

Mak cik ini dikatakan aktif:-
  • Malaysian Apostate FB Group
  • Malaysian Athiest, Freethinker, Agnostic
  • Friendly atheist.com
Kelihatan kalut juga mak cik ini apabila telah berjaya dijejaki dan mula memadam apa sahaja maklumat mengenainya di FB. Antara yang berkaitan.

[UPDATE] #OPS RAMADAN: Makcik Hajjah Al Wuzara sudah kalut.. kelihatannya dia sudah mula memadamkan semua jejaknya (traces)..tapi tindakan bodoh sebegitu hanya memerangkap dia sahaja.kerana kami awal2 lagi sudah menyimpan screenshot dan semua bukti2 amoi atheist ni. dan ini adalah slideshow yang dibuat gaysec untuk memaparkan segala maklumat berkaitan mak cik ini..sila klik link di bawah ini:-


Nantikan informasi dari kami yang seterusnya..;D



Dari Penulis Blog

Gadis ini jika di Iran sudah tentu nasibnya sama dengan nasib Salman Rushdie yang halal dibunuh kerana menghina Islam. Tetapi nampaknya dia bernasib baik kerana dilahirkan di Malaysia. Baca sedikit maklumat tentang Salman Rushdie yang telah menghina Agama Islam.





Iran will not drop Rushdie's death sentence (2/18/96)

TEHRAN, Iran (CNN) -- Iran's foreign minister says his country will not remove its death sentence for British writer Salman Rushdie for alleged blasphemy but won't do anything to enforce the policy, either. "In its negotiations with European countries ... the (Iranian) foreign ministry has stressed the validity of Imam Khomeini's fatwa and the impossibility of its withdrawal," Ali Akbar Velayati told the English- language daily Iran News Sunday. The European Union has called on Iran to abide by international law and drop the death sentence. Iran's late leader Ayatollah Ruhollah Khomeini issued the fatwa, or religious edict, in February 1989, condemning Rushdie to death for alleged blasphemy against Islam in his novel.

Wasallam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan