Welcome, Selamat Datang, Ahlan Wasahlan to My Blog


Banana Cocoa Roll adalah nama baru yang diberikan oleh MHSB untuk produk IKS yang dikomersialkan. Nama tradisional produk ini ialah kerepek pisang gulung bersira. Pihak MHSB bersama usahawan IKS coklat membuat perubahan resepi dengan menyadurkannya dengan coklat premium dan menjadikan produk ini bertambah enak dan naik dari segi nilai tambahnya. Dengan inovasi resepi yang baru ini maka produk ini dinamakan sebagai Banana Cocoa Roll.
Dengan kerangupannya dan berperisa coklat, Banana Cocoa Roll ini akan membuatkan anda tidak berhenti mengunyah apabila mula memakannya. Daripada "Food Survey Test" yang kami lakukan, rata-rata yang mencuba produk ini mengatakan inilah makanan ringan yang betul-betul "Layan" bila kita menikmatinya. Jika anda penggemar coklat, nahhh...pastikan anda menyimpannya di rumah atau di pejabat anda.








Selasa, 18 Disember 2012

MY - QALAM QURAN DIGITAL READ PEN

JUALAN PAKEJ CUTI SEKOLAH !! 199 TERAWAL SAHAJA !! OFFER Quran Digital My-Qalam !! Special Gift diberikan untuk mereka yang mendapatkan My Qalam dari kami. APA YANG ANDA DAPAT? 1) 1 Naskhah Al-Quran Digital My-Qalam 2) 1 unit Read Pen Quran Digital 3) 1 unit Kabel USB 4) 1 unit Charger 5) 1 unit Earphone 6) 1 Naskhah Buku Panduan Sembahyang 7) 1 Naskhah Buku Surah-Surah Pilihan 8) 1 Naskhah Buku Panduan Haji dan Umrah 9) 1 Naskhah Buku Kamus Melayu-Arab 10) 6 Naskhah Buku IQRA' 1 hingga 6 11) 1 unit Surah Indeks 12) 1 Tahun Warranty Card 13) Manual Panduan penggunaan * Kesemua Naskhah ini dapat disentuh dan digunakan bersama dengan Read Pen Quran Digital !! juga ada BONUS untuk anda !! BONUS PAKEJ CUTI SEKOLAH 1) 1 unit BEG KULIT Quran Digital 2) 1 unit Sejadah Poket BerKOMPAS 3) 1 unit Tasbih Digital TERHAD kepada 199 TerAwal sahaja !! BerMINAT sila katakan "NAK SPECIAL GIFT" dan sila PM kami ya... Siapa CEPAT dia DAPAT !! SERIOUS BUYER only !! :-)http://www.my-qalam.com/hop.php?ref=amrjemi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan